Retourneren, ruilen & klachten

Retourneren

Mocht het artikel of de artikelen die je hebt ontvangen toch niet naar wens zijn, dan kun je deze binnen 14 dagen vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen retourneren. Zorg ervoor dat je de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking retourneert. 

Indien je de volledige bestelling retourneert dan betalen wij de volledige kosten van je bestelling terug, dit zijn dan de kosten van alle artikelen en verzendkosten van Lucky Gifts Store naar jou. Indien je een deel van de bestelling retourneert dan zullen wij alleen de kosten van de geretourneerde artikelen terug betalen.

Komt door het retourneren van de artikelen het orderbedrag onder de € 35,-, dan zijn wij genoodzaakt om alsnog de verzendkosten van Lucky Gifts Store naar jou in rekening te brengen.

Stap 1
Stuur een mail naar info@luckygiftsstore.nl met daarin het bestelnummer en de betreffende artikelen die je wilt retourneren. 

Stap 2 
Wij beoordelen je retouraanvraag en sturen een mail terug ter bevestiging met de goedkeuring of afwijzing. Indien de retouraanvraag goedgekeurd is, kun je vervolgens via PostNL de artikelen in originele staat en (eventueel) verpakking retourneren naar:

Lucky Gifts Store
Havezathenlaan 93
9301 SE Roden

De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Stap 3
Wanneer wij jouw retourzending in correcte staat hebben ontvangen, zullen wij het bedrag binnen uiterlijk 14 werkdagen aan je terugstorten.

Ruilen

Het ruilen van een artikel is uiteraard mogelijk, echter zijn de kosten voor het retourneren voor jouw eigen rekening en dien je rekening te houden met de regels voor retourneren.
Wil je een nieuw artikel ontvangen dan zijn de verzendkosten van die bestelling ook voor eigen rekening, tenzij de bestelling het franco tarief heeft bereikt.

Klacht

Wij doen ons uiterste best om de artikelen met veel liefde en aandacht zo goed mogelijk in te pakken en verzenden om beschadiging te voorkomen. Ondanks dat kan het altijd gebeuren dat een artikel beschadigd geleverd wordt.
Wanneer een artikel kapot of beschadigd geleverd wordt, stuur ons dan een mail naar info@luckygiftsstore.nl met een omschrijving en foto’s van de beschadiging of het kapotte artikel. Stuur deze mail binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling, na die termijn kunnen wij helaas de klacht niet meer in behandeling nemen.  

Wij proberen iedere klacht naar volle tevredenheid op te lossen.